ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: Τηλ.: 210 8822531 | Fax : 210 8838467 | e-mail: info@fotocopy.com.gr
ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ (standard): Δευτέρα – Παρασκευή 08:30 π.μ. – 16:30 μ.μ. (εκτός αργιών)
Προκειμένου να σας εξυπηρετήσουμε καλύτερα, θα θέλαμε να σας ζητήσουμε να έχετε διαθέσιμες τις ακόλουθες πληροφορίες όταν πραγματοποιήσετε σχετικό αίτημα (μέσω τηλεφώνου, fax, email):
α) Το μοντέλο μηχανής ή τον τύπο της εφαρμογής λογισμικού
β) Το σειριακό αριθμό (serial number) της συσκευής σας
γ) Το αριθμό του συμβολαίου συντήρησης (SLA) *αν απαιτείται
δ) Τυχόν μηνύματα σφαλμάτων που μπορεί να βοηθήσουν στον εντοπισμό της αιτίας του προβλήματος:
Προκειμένου να σας εξυπηρετήσουμε καλύτερα, θα θέλαμε να μας ενημερώσετε σχετικά πριν την αποστολή του εξοπλισμού σας στην εταιρία μας και να σας ζητήσουμε να έχετε διαθέσιμες τις ακόλουθες πληροφορίες όταν πραγματοποιήσετε σχετικό αίτημα (μέσω τηλεφώνου, fax, email):
α) Το μοντέλο μηχανής ή τον τύπο της εφαρμογής λογισμικού
β) Το σειριακό αριθμό (serial number) της συσκευής σας
γ) Το αριθμό του συμβολαίου συντήρησης (SLA) *αν απαιτείται
δ) Τυχόν μηνύματα σφαλμάτων που μπορεί να βοηθήσουν στον εντοπισμό της αιτίας του προβλήματος:
Προκειμένου να σας εξυπηρετήσουμε καλύτερα, θα θέλαμε να σας ζητήσουμε να έχετε διαθέσιμες τις ακόλουθες πληροφορίες όταν πραγματοποιήσετε την κλήση:
α) Το μοντέλο μηχανής ή τον τύπο της εφαρμογής λογισμικού
β) Το σειριακό αριθμό (serial number) της συσκευής σας
γ) Το αριθμό του συμβολαίου συντήρησης (SLA) *αν απαιτείται
δ) Τυχόν μηνύματα σφαλμάτων που μπορεί να βοηθήσουν στον εντοπισμό της αιτίας του προβλήματος:
Η υπηρεσία της τεχνικής υποστήριξης εξ’ αποστάσεως μέσω του διαδικτύου “Internet” (σύνδεση Web απομακρυσμένης επιφάνειας εργασίας) επιτρέπει στην εταιρία μας, την διασύνδεση με τον Η/Υ που βρίσκεται η εγκατεστημένη μηχανή ή λογισμικό της εταιρία σας. Με αυτό το τρόπο οι τεχνικοί της εταιρίας μας μπορούν να επιλύουν άμεσα και αποτελεσματικά οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα που αφορά την εγκατάσταση και την λειτουργία του εγκατεστημένου συστήματος.
Τρόπος υλοποίησης υποστήριξης εξ’ αποστάσεως:
Εργαλείο | Απαιτήσεις |
Team Viewer | Ο τεχνικός της εταιρίας μας αναλαμβάνει τον έλεγχο |
Remote Desktop | Ο τεχνικός της εταιρίας μας αναλαμβάνει τον έλεγχο |
Άλλο |
Ενδεικτικά για μια διασύνδεση τύπου VPN – Remote Desktop, απαιτούνται:
**Για πιθανή αναγκαιότητα περισσότερων ρυθμίσεων, αυτές θα πρέπει να συζητηθούν με τον υπεύθυνο του δικτύου της εταιρίας σας.